2 dagar kvar ! =D

Tjingeling - jag är ledsen att jag inte skrivit på länge, men jag hade aldrig tid till det igår, jag visste att jag inte skulle klara av att blogga ;p men aja. Nu ska jag berätta lite vad jag gjorde igår :D klockan 11 stack jag till världens bästa linda , där kollade vi på film & snackade, alltid lika mysigt ! Sen körde hon hem mig klockan halv 2 ungefär, hon har eget körkort nu, så passar perfekt ! ;D Sen när jag kom hem åkte jag med mamma & köpte lite julklappar till kusinerna & sånt. Därefter åkte vi hem & klädde julgranen , jätte mysigt var det ! :D nu längtar man ihjäl sig . Sen åkte jag iväg till sunna, för där skulle vi spela träningsmatch mot hasslö, det gick väl bra. Sen när jag kom hem kollade jag på film & åt ! =D Idag ska jag bara ta det lugnt, det behövs det också ibland, kanske hänger med mamma in till stan sen, jag får se.
ha det bäääst ! & god jul! ;D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0