25 december!

hej allihopa :) - då var julafton över. jag kan bara säga att jag hade inte kunnat fått en bättre julafton ! Fyfan vad roligt vi hade :) jag älskar hela min släkt, vi har så himla roligt ihop . skrattar åt precis allting ihop & vi bryr oss verkligen om alla.  Jag har lekte med lill kusinen hela kvällen. Jag är verkligen hans idol ;) han är så söt & blivit en stor kille. Jag har nog dom bästa kusinerna i hela världen som är Maria, Micke, Patrik & Johannes :D Vi gjorde mycket under kvällen. lekte, sjöng singstar, busade, kollade på kalle anka, tomten kom, öppna presenter & mycket mer :) jag har alltid roligt med er. Jag har fått jätte mycket fina presenter, så tack så mycket för allt ! Det jag blev mest glad för var gitarren, så tack så hemskt mycket mamma & pappa ;D Idag hade jag tänkt att ta det lugnt, njuta av juldagen. Om det inte dyker upp något under dagen. Det är sånt man aldrig vet ! Nu hade jag tänkt att jag skulle plingelinga lite på gitarren , jag håller faktiskt på att lära mig lite ackorder & låtar. :D:D ha en underbar dag ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0