=D

hejhopp allihopa ! - min dag blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig :)
Jag var själv hemma på förmiddagen eftersom att min bror är i skolan & mamma&pappa jobbar. Så ett tag hade jag jätte drygt. Men vid 1 kom min käre bror hem , så då bestämde vi oss för att ta fram lite pepparkakor och mjölk och sätta oss i soffan & kolla på harry potter =D mycket skratt & mys blev det allt ! Sen kom pappa hem och det blev att göra iordning sig till träningen. På träningen spelade vi mest & jag fick stå i mål sista halvtimmen , det är inte min starka sida precis, men det gick :p . Det är uttagning till lyckåcup och dm nu i laget så det gäller att visa vad man går för , så att man hamnar i första laget :) ! Efter träningen så åkte jag hem & duschade och just nu sitter jag här! ;) Morgondagen ser jag fram emot, då ska jag & min älsklings julia gå på stan, handla dom sista julklapparna nu ;D ha det bäst !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0