Dan före doppare dan! ;D

hejsvejs allihopa ! - idag har jag varit inne i stan , kan berätta lite om det.
Jag blev väckt av pappa klockan halv 10, hatar att vakna så tidigt när det är sovmorgon! men det fick gå. Vi skulle in till stan för att köpa några julklappar till mamma, & jag var tvungen att hjälpa pappa att hitta på något till henne ! ;) i stan träffade jag många jag kände, trevligt trevligt . Sen gick vi upp till mormor & morfar , där satt vi en stund . Därefter stack vi hem, eller ajuste, vi hämtade ett par stolar innan på jysk. Nu sitter jag här & väntar på att älsklingsjulia ska komma hit , vi hade tänkt att titta på lite film & så innan vi ska iväg & träna ;D plus att vi ska byta julklappar. & idag blir det ingen vanlig träningen för idag ska julia & frida hålla i träningen, kan det bli roligare eller!? :D aja, imorgon är det faktiskt julafton, och jag älskar julafon ! ((:
ha det bäst & en masssssa god jul !


 imorgon kommer denna gullungen hit ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0