JULAFTON! =D

tjohejs - idag är det julafton :) ! & jag har bara en sak att säga, UNDERBART !
Jag vaknade ungefär vid 9, man måste ju gå upp tidigt på självaste julafton , eftersom att julafton är bara en gång om året ;) jag kollade i min strumpa och där i log ett paket . det måste betyda att jag har varit snäll i år (a) Jag fick iaf filmen goal 2 av mamma & pappa :) så direkt satte jag mig för att kolla på den, & jag måste bara säga att den är helt sjukt bra ! yääyy! Annars idag har jag hjälpt mamma städa huset & fixa all julmat ! ;D Klockan 3 kommer kusinerna & mormor&morfar, då blir det kalle anka & god mat, därefter kommer tomten ! ;D det ska bli spännande. Nu ska jag kila & kolla på film eller något innan jag ska göra mig iordning . Jag hoppas att ni alla får en super duper bra jul, ta hand om er & ät så mycket som ni bara orkar . GOD JUL ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0