lördag !

hej alla läsare/bloggare :D - jag är hemskt ledsen att jag inte uppdaterat mig på ett tag här. men jag har haft fullt upp , och ibland har jag faktiskt inte orkat eller haft lust för att blogga. men nu ska jag ändra på det igen ;D
jag kan berätta lite om min dag igår, sandra kom hit & vi sjöng lite singstar & kollade på lite film innan vi skulle in till stan för att spela lyckåcup ! vi vann finalen med 3-1 mot nättraby :) underbart var det verkligen , då visade vi vilka som var bäst ! jag blev skadad sista matchen, så nu kan jag knappt gå. hoppas på att det blir bättre tills på måndag då jag ska spela lyckåcup igen med juniorerna ;D! vi blev iaf obesegrade andra året i rad , grymt bra spelat tjejer. när jag kom hem satte jag mig vid datorn & pratade med lite roliga peoples . sen somnade jag tyvärr inte förrens 3 , min fot värkte & jag var sur . det var min dag igår.
Idag vaknade jag vid halv 11 :) då hade jag så ont i foten så jag inte alls kunde gå, men jag försökte ta mig fram på bästa sätt. jag fick lägga ner min fot i iskallt vatten och sitta med den där en stund, min fot domnade bort kan jag ju lugnt säga. aja, sen så åkte pappa & jag till ronneby för att heja fram karlskrona FF fram till finalen. men det gick inte så bra för dom , båda lagen åkte ut i semifinalen. man kan inte alltid vinna , och jag tyckte ni var grymt duktiga ! :D nu har jag nästan precis kommit hem & jag väntar på att maten ska bli klar , är dö hungrig. jaja , ha det bäst :) pussss


 mitt älskade lag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0