mys !

Godmorgon allihopa :D
Jag kan ju säga att det var en mycket bra start på mitt jullov, det började med att jag vaknade vid 11 & det är helt underbart med sovmorgon. Därefter gick jag ner & tog två mackor och ett glas mjölk som jag sitter med just nu. :) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får väl se om det är någon som vill hålla mig sällskap. Men ikväll blir det träning, det är alltid lika roligt , men idag är jag så opeppad på träning som det bara går ! Jag får hoppas på att den inställningen ändras framåt dagen :) ! Nu hade jag tänkt att sätta på en film & mysa lite framför tv:en. Min helg består av julbak, julpynt och inslag av paketerna, jätte mys ! :D




puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0