shalalala

Happy!
Jag är jätte glad idag, vet inte varför, men något måste ha hänt ! :D
Jag hade tänkt att berätta lite om min dag för dom som är intresserade!
Det började med att jag gick upp vid 8 typ , sen började vi inte skolan förrens halv 10. När vi hade kommit till rosenholm trallade vi upp till idrottshallen där vi hade två staffeter, vet inte om det gick så bra för oss, men huvudsaken är att man har roligt :) ! Sen sjöng mina tjejer, mycket fint! :) Lärarna skulle också göra sitt lilla avslut. Sen träffades vi i kontaktgrupperna , vi hade lekar & prat, jätte mysigt! Sen var det dags att äta, mums för gröt ! Det blev ett lyckat avslut på denna terminen ((: Sen kom jag hem ungefär vid halv 2 , då var jag hur pigg som helst, överskottsenergi eller vad ? ;D När pappa kom hem så blev det att åka ut till farmor som tyvärr ligger på sjukhuset, krya på dig! sen när jag kom hem åt jag och nu sitter jag här! :D puss & kram :) !

JULLOV !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0