söndag !

dagen började med att jag vaknade vi halv 1 :) och det var verkligen helt underbart att få sova ut ! jag gick upp & åt frukost , satte på tv:en & kollade på något program , sen tog jag det lugnt ända fram tills ungefär 4. då kom favorit emma till mig :D ! vi kollade lite på lilla jönssonligan som gick på tv:en. sen åkte vi in till stan för att kika på grabbarna som spelade lyckåcup. där träffade man mycket roligt folk. jag var så sur hela dagen för att jag missar lyckåcup imorgon med juniorerna. jaja, emma hade feber idag med, johanna också. vi får se om emma & johanna är bättre tills imorgon :) så hela dagen idag har jag och emma bara klagat & tyckt synd om oss själva! det suger verkligen att missa något sånt roligt, som man verkligen vill göra ! nu har jag precis kommit hem & ikväll blire nog att kolla på film & mysa! :)
ha det bäääääst ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0