stan & ronneby! (y)

Hej alla läsare ;D - sorry att jag inte hunnit skriva idag, men jag har verkligen haft fullt upp !
Min dag började med att jag vaknade vid halv 11. Sen fick jag lite panik, eftersom claesson & jag skulle in till stan vid 11. Så pappa var snäll & körde in oss, väl inne så shoppade vi dom sista julklapparna, jag blev pank kan jag ju säga :O aja, sen stack vi till 3G & åt, mycket mys ! Sen klockan halv 3 var jag tvungen att åka hem igen, för pappa & jag skulle och kolla på fotboll i ronneby! Jag var tvungen att åka dit & heja fram kff, där linda spelade :) alltid lika duktiga! Sen åkte pappa & jag direkt från ronneby till farmor som ligger på sjukhuset. Där stannade vi ett litet tag och pratade, hoppas du blir bra snart , du är på bättringsvägen iaf ! :D Sen åkte vi & hämtade pizza, mums vad gott det är . Nu sitter jag här & kollar på tv, har så ont i benen så det är värt att vila nu ;D hejhopp folket.



 Julia claesson & jag :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0