090401

idag är det 1 april och en ny start på månaden. hoppas ni inte har blivit allt för mycket lurade idag än sålänge. jag kom ihåg förra året då min mamma lurade mig riktigt bra. jag gick verkligen på det & det var lite läskigt sådär. hahah.
min dag började med att jag vaknade av min bror som hostade, han ligger hemma och är sjuk, den stackaren! skolan startade klockan 9 och vi hade absolut ingenting att göra, så vid 11 igen åkte jag hem. så meningslöst att ens åka dit. nu sitter jag här hemma och äter. ska gå ut med hunden snart. klockan 2 åker jag in till stan igen för att träffa världens bästa julia! :D jag ska köpa två nya linnen eftersom dom jag har nu har gått sönder. jag ska också hinna med att träffa mamma och fixa ett nytt bankkort till mig :) antagligen äter jag och julia någonting i stan innan jag ska iväg och dansa vid 6, och jag ska träffa malin vid halv 6. jag är så sugen på att dansa, det är helt sjukt roligt! :D:D nu ska jag kolla på one tree hill, yippie!

ha det bra allihopa :)
puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0