090429

ja, jag har blivit riktigt dålig på att blogga. men jag har varken ork eller lust längre med det. särskilt inte när man inte har något roligt att skriva om. men jag kan berätta lite om vad som har hänt så långt jag kommer ihåg. i onsdags var det match mot asarum & vi vann med 2-0, bra spelat! :D jag gjorde ett mål, och dessutom ett mål jag alltid velat göra, som varit min dröm. jag blev helt överlycklig! aja, sen har det bara varit vanliga dagar med skola och träning. i lördags var det först match mot rödeby, därefter fick man snabbt hem och duscha. klockan 6 kom tjejerna till mig, toppen! (y) där vi umgicks och bara hade det allmänt roligt. sen framåt halv 9 tog vi bussen in till stan där vi gick vidare till linkan :) som nog inte alla vet så skulle vi ha klassfest där & jag hade grymt kul verkligen, det bara måste göras om! för vissa gick det mindre bra som hade druckit lite väl mycket kanske, men annars var kvällen enormt lyckad! flummiga blev vi framåt kvällen och helt galna, shit alltså, jag har nog aldrig skrattat så mycket! ;D sen åkte jag hem halv 1 eller något.
men annars har det faktiskt inte hänt något nytt precis. imorgon är det valborg & då ska jag förmodligen hem till hedvig med alla tjejer! (y) annars är det massa plugg just nu och skolan tar kål på mig! jag vill bara ha sommarlov nu, men vet ni? det är bara 16 skoldagar kvar! :D:D:D ETT STORT PLUS PÅ DET!

ha en toppen bra helg!
pussss


/ massa kärlek till er! ♥
  bilden är från i lördags hemma hos mig, innan vi drog till festen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0