16 år - 2009.04.20

idag är det ingen vanlig dag alls för idag fyller jag 16 år! :D
wiho, så som jag har längtat!

jag har fått en ipod, en dator, sen ska jag få lite kläder, bikini och skor. sen får jag säkert något av min kära bror med :) jag har haft en mycket dålig uppdatering, jo tack jag vet! men det ska bli ändring på det genast! jag har gjort mycket sen jag skrev sist, orkar inte berätta om allt! men i lördags kom släkten och firade mig, det kommer bilder på lillkusinen och mig :D mycket trevligt! igår kunde jag inte träna, istället var jag hos min mormor i stortsett hela dagen, vi hjälpte henne med hennes balkong. min födelsedag har inte kunnat bli bättre om man säger så! :D det har varit en underbar dag med klassen, dom sjöng för mig i matsalen och även på träningen. lite små kul! sen har vi bara haft allmänt roligt, alla har varit hela ivriga och laddade tills på lördag, för då blir det klassfest :D det blir även lite förfest hos mig med tjejerna innan, wiho, fyfan vad roligt! :) jag längtar galet mycket! imorgon blir det skola igen & jag vaknar upp som 16-åring, det ni! :) nu ska jag kila, ska snart lägga mig med musik i öronen, bäst! (y) förresten fick jag ungspannkaka efter träningen när jag kom hem och även tårta, mums!

ha det bäst gott folk! (a)
pussss


Kommentarer
Postat av: felicia

GRATTIS ÄLSKLING!

2009-05-03 @ 13:54:30
URL: http://broccoli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0