dålig uppdatering !

ojojoj, nu har jag verkligen haft en dålig uppdatering. sorry men jag har inte haft tid faktiskt. hmm vart ska jag börja?
jo, i fredags efter skolan gick jag upp till min mormor och morfar för att prata lite med dom & där blev det promenad i det sköna vädret, pannkakor och glass, mums! sen hämtade mamma mig vid 5 kanske eller något. plus att malin fyllde år med så jag hann även köpa lite presenter till henne! :) jag fick även reda på att jag har kommit in på SMIL! :D wooho! igår gick jag upp tidigt för att spela match och hur det gick behöver vi inte ta upp. ;p när jag sen kom hem blev det att ta det lugnt, spelade kubb med pappa, mycket skoj! (y)
idag steg jag upp klockan 11 från sängen, jag hade legat och kollat på oth sen klockan halv 10. det är bäst! :) sen kom min kära mormor och jag hjälpte henne att städa bilen, där tjänade jag ihop en liten peng, så det lönar sig alltid att hjälpa till. därefter fikade vi och jag busade med min hund. klockan 3 bestämde sig pappa och jag för att åka ut till farmors grav och hennes hus, vi köpte en fin påskblomma att sätta på graven. jag saknar dig så mycket farmor! sen åkte vi hem efter några timmar. phu, nu har jag precis satt mig ner här och ska snart äta. det bästa är att vi har PÅSKLOV nu! :D:D så underbart!

vi hörs.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0