långfredag!




nu är det påsk & jag får väl börja med att säga glad påsk till er alla :)
i onsdags var det match & den vann vi mot sölvesborg med 9-0, en riktigt härlig start på serien! jag gjorde själv 3 mål & det var riktigt roligt att spela! (y) fotboll är bäst! sen var jag inte hemma förrens halv 11 eller något, så jag gick och la mig efter jag hade ätit lite. i torsdags blev man tvingad upp klockan 9, suck! vi packade in allt i bilen & vi satte fart mot öland. på kvällen blev det lite si och så. inte någon höjdarekväll precis, men jag hoppas att det blir bättre :/ idag vaknade jag med en katt brevid mig, mysigt! sen gick jag ut nästan med en gång och solade, riktigt skönt var det. lekte även med hunden en stund med :) jag har precis börjat läsa en ny bok, asyl heter den och den är helt sjukt bra. nu ska jag ut och spela kubb med pappsen & sen äta grillat, wohoo,  det kan inte bli bättre! ;)
ha en toppen bra kväll!

Kommentarer
Postat av: emma

faen vad gött!;)

tack så mycket(a) <333

2009-04-11 @ 11:27:29
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0