seriepremiär!

jag tänkte bara slänga in ett kort inlägg nu.
idag har jag varit inne i stan och fixat lite med bror och mamma, förresten övningskör alex & han har blivit riktigt duktig må jag säga! nu har jag precis ätit lite, ska snart packa och sen får jag inte heller glömma att dricka mycket vatten! ikväll ska vi spela match mot sölvesborg, första matchen i serien! :) wihoo! där vi såklart hoppas på vinst. så jag kommer inte hem förrens halv 10 eller något ikväll så jag kommer säkerligen inte skriva mer idag. men ni får ha en toppen bra dag!

pussss

Kommentarer
Postat av: emma

Det e love hihi(a)



gick det bra på matchen?:)

<333

2009-04-09 @ 17:37:57
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0