sista dagen!

nu börjar påsklovet verkligen dras mot sitt slut, det är faktiskt sista dagen! suck, nu ska man tillbaka till det vanliga livet. med en massa plugg, jag pallar verkligen inte ''/ men det är bara till att bita ihop, right?
jag kom nyss hem från öland, det har varit super bra där med skit bra väder :) påsklovet har inte kunnat bli bättre!
nu ska jag sätta mig lite med ett arbete som ska vara inlämnat den sista april, det är lika bra att få det gjort! :) sen har jag även lite matte som måste göras med, blää! imorgon har vi iaf sovmorgon, det känns skönt. calvin ska även komma och hälsa på klassen, kul! :) nu ska jag äta lite, är sjukt hungrig.
ett stort plus på att min julia äntligen har kommit hem från saudiarabien, yippie! :D:D
ha det bäst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0