tisdag-090414

det är bara 6 dagar kvar tills jag blir 16! :D wiho, underbart!
jag vaknade runt 8, vi hade sovmorgon vilket var mycket positivt, jag hade bestämt mig för att köra moppe till skolan & så fick det också bli. japp, skolan började med introduktion till backpacker temat vi ska ha. spanska hela vecka, så drygt! men man får göra det bästa av det. men det fick sig en bra start, vi kollade på filmen barnhemmet och den var faktiskt bra, lite läskig måste jag ändå erkänna ;) det var ibland man fick lite ryck och blev rädd. efter det var det mat och sen fortsatte vi spanskan, men min grupp gjorde inte ett skit, vi börjar med det imorgon istället! (y) sen hade vi profil om knäskador, muskelskador och sånt! yes, det var min skoldag. när jag sen kom hem åt jag och bytte om till träningskläder. sen körde julia och jag till träningen, fyfan vad jag älskar fotboll! :) nu ska jag snart kolla på tv och få mig något att äta så vi hörs mer imorgon. har ni själva fått en bra start efter ett härligt påsklov?

pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0