äntligen helg (y)

hejsvejs :) dagen började med som alla andra dagar skola, den är alltid soft på fredagar. den började med engelska, sen hade vi idrott, kontaktgrupp & sen tema , så det var himlans bra! sen hämtade min kära pappa mig vid 2 eller något. nu sitter jag här & äter pannkakor, mums vad gott! vid 4 blir det träning med världens bästa lag, sen åker vi in till stan & äter middag på o'learys. så himla mysigt, det ska bli roligt att få prata om nått annat än fotboll med brudarna! :D:D jag längtar tills träningen börjar, det kittlar i benen & jag vill bara springa! :)) så det ser jag framemot. sen får vi se vad som händer efter det, då antar jag att det blir en mysig hemmakväll med familjen. ha en skit bra fredag hörrni, för det ska jag nämligen ha! :D

vad händer i helgen?
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0