fredag & middag med laget (y)

hejhopp :) då var det äntligen fredag, så himla skönt. dagen bestod av skola som var ganska rolig faktiskt :D sen efter det blev det att dra sig hemåt för att byta om & äta lite för att sedan iväg & träna med världens bästa tjejer! när vi hade spelat ungefär hela träningen gick vi för att duscha & göra oss klara för att åka till klubbstugan på rosenholm. där började vi att duka & tända lite ljus så att det blev extra mysigt. sen kom alla & vi tog fram pastasalladen & allt tillbehör, jag måste säga att det var riktigt gott . men sen kom det roliga på hela kvällen, vi kollade på lyckåcup finalen tillsammans då micke trillar med johanna, fyfan vad roligt det är ;D sen klockan 8 kom min kära pappa & hämtade mig. nu sitter jag här proppmätt & ska snart kolla på one tree hill, underbart! ladda järnet tills imorgon då vi åker till ronneby för att spela sm-kval :) riktigt roligt, kom gärna & heja!

ha det bäst & godnaaatt / angelicaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0