if i can turn back time?

hello people ! :) idag var det torsdag & inte en toppen dag precis . dagen började med nationella i svenska & jag satt med den i 2 och en halv timma -.- när jag sedan äntligen var klar så la jag mig i soffan med lite andra roliga människor :D det är skönt att ha det gjort nu, sen är det bara muntliga kvar & sen är svenska nationella över, så himla skönt! ;D just nu vill man bara gå ut skolan & ta sommarlov för att slippa skiten, det känns som om jag bara pluggar ihjäl mig hela dagarna. aja, sen var det mat & ovanligt nog så var det inte jätte äcklig mat idag . sen stannade jag kvar för att göra klart våran hiphop låt, den blir fett grym ((: linkan blev mitt sällskap & det var mycket roligt! sedan åkte jag hem & åt lite mat och gick ut med hunden. nu hade jag tänkt att sätta mig framför tv:en & bara ta det lugnt.

ett extra plus på att det är fredag imorgon & det betyder helg! :D:D på lördag blir det SM i ronneby så då tycker jag allt att ni kan ta er dit & kolla eftersom att vi spelar på ''hemmaplan''. därefter blir det förhoppningsvis hem till kusinerna för att kolla på fotboll & beckham ! (y) nej, nu ska jag kila.

ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0