löördag! :D

som sagt var jag på o'learys igår med laget, mycket trevligt! :D där vi åt god mat & delade ut priser & lite sånt! :) jag vann faktiskt guldbollen för bästa målskytt, det menas med att jag har gjort flest mål under 2008, sen fick sandra guldskon för hon har varit på flest träningar, jennie och lina fick ett par strumpor för årets nykomlingar, och lovisa fick en teamsportia väska för bästa utveckling! :D:D det var himlans roligt! aja, efter det fick jag skjuts hem av micke, jag var hemma runt halv 9 eller något. sen satte jag mig i soffan & kollade på tv med lite godis! :'D jag somnade runt 12, efter att jag hade kollat på filmen goal 2, riktigt bra film, jag älskar den! :)) aja, dagen ser ut att bli ganska lugn än sålänge, sen ikväll ska jag kanske hälsa på min farmor, för att säga hejdå, hon åker till lund på måndag & stannar där i 1 vecka nu :(  krya på dig en massa!

ha en bra helg! (y)
jag måste också slänga in en krya på dig hälsning till hanna som har varit sjuk hela veckan, du är saknad!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0