ny design..

hejsvejs igen :) jag vill jätte gärna ändra min blogg & design på bloggen så om det är någon som vill/kan hjälpa mig med det så är jag väldigt tacksam över det :D
min dag har varit hyfsat bra. dagen började med nationellaprov i svenska & det gick faktiskt bättre än vad jag trodde, hann precis klart alla frågor. sen var det dags för mat, inte alls gott! sen var det tema & vi började lite smått på våran hiphop låt . därefter var det dags för engelska & tillsist massage , underbart var det verkligen, det behövdes! :) sen stannade jag kvar i skolan tills träningen började , verkligen rolig träning idag. vad hade jag gjort utan fotbollen ? den är mitt liv verkligen. nu hade jag tänkt att ta mig något att äta sen ska jag hoppa i säng. är väldigt trött nu förtiden :O ha det bäst. ja just det, jag måste också även slänga in en krya på dig hälsning till hanna & så måste jag också säga att ni får rösta på jenna på nextstar, sjukt duktig är hon ! / pusss angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0