onsdag - 090218

hejhopp :) som sagt spenderade jag gårdagen med julia ''chicken'' dale! :D fett skoj! vi kollade som sagt på one tree hill som man verkligen aldrig får nog av. det är  bara så bäst! sen blev det dags för träning vilket gick väldigt bra, det var sjukt kallt, men man överlevde! ;) idag vaknade jag runt 10 & orkade verkligen inte stiga upp. så jag log kvar i sängen & kollade på en film :) mys! sen steg jag upp för att äta lite frukost och göra iordning mig. klockan halv 3 kommer mamma & hämta mig för då bär det av in till stan ;D där ska vi noppa våra ögonbryn och efter det ska vi hämta vickan på stationen! :D:D äntligen kommer hon, så som jag har saknat henne! hon ska stanna här hos mig tills på fredag, fett nice! vi får la se vad vi hittar på, men kul ska vi iaf ha! :) nu ska jag kila, hunden väntar på att få komma ut!

ha ett fortsatt bra sportlov!
pusssss


jag bjuder på denna! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0