onsdag & dans!

hej på er :) dagen har varit otroligt dryg, skolan gick så jävla långsamt & den var himlans tråkig dessutom! det  ända roliga på dagen var tjejgruppen, den kommer bli sjukt rolig! :) sen hade vi förövrigt, matte, spanska, idrott & såklart tema. onsdagar är nästan det värsta som finns! på idrotten hade vi skridskor men jag var inte med eftersom jag har skadat mig i foten :/ men det blir säkert bra snart. istället roade man sig med att kolla på alla andra, det är lika roligt det, särskilt när dom trillar :D sen tog jag bussen in till stan med shellan, annie, fredrika och emma. annie & jag gick till donken & käkade lite. sen stack jag hem & gick ut med hunden. nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli 6, då blir det dans för hela slanten med mina brudar i pink! :)) aja, nu hade jag tänkt att sätta mig framför tv:en. jag måste även passa på att säga grattis till julia lindhe som fyller hela 15 år idag! :D en massa grattis sötnos!

ha en mycket bra onsdag! :D
pusss & kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0