sjuk..

jahapp, då var det min tur att bli sjuk. ''/ suck.. jag sov jätte dåligt inatt pågrund av att jag inte mådde bra, sen visade det sig på morgonen att jag hade feber & var dunder förkyld. så jag har legat i min säng & kollat på one tree hill hela dagen :D verkligen underbart ! det är som en drog, när man har börjat titta på det kan man inte sluta. så himla bra :) aja, imorgon blir det inget friidrotts DM för mig & ingen skola heller, vilket är lite tråkigt, men ändå skönt att få bli frisk & få vila upp sig. hoppas att jag kan komma på tisdag & att jag är frisk tills dess :D hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. nu skriker min mage efter mat, så ska kila & äta :)

ha det bra, vi hörs (y)


bara så bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0