sjukt rolig dag!

hejsvejs :) nu har jag precis kommit hem från en sjukt rolig dag på hasslö med erica, isabelle & bella. bella & jag kom dit vid 9 ungefär och då kollade vi en stund på tv:en. sen kom erica lite senare & vi började med koregrafin på dansen och dessutom bestämde vi låt :D det kommer bli sjukt bra! eftersom jag går på dans var jag tvungen till att hitta på danssteg som vi kunde använda och få hjälp av, vi övade & övade :) sen bestämde vi oss för att ta en paus, då satte vi igång med att baka kladdkaka, det gick ju som det gick. erica glömde vetemjölet & det kom vi inte på förrens kladdkakan var klar. bra jobbat! (y) haha. men det blev ganska så gott ändå! :)) sen övade vi ännu mer & kom på ännu fler danssteg & nu är vi snart klara med hela låten. jag tycker vi har jobbat jätte bra idag & kommit på allt tillsammans! :D sen fick vi alla lite överskottsenergi & vi skrattade åt precis allt vi gjorde fel, sjukt kul! :D aja, sen hämtade min pappa mig & bella vid halv 4. tack för dagen tjejer, jag hade inte kunnat haft det roligare!

imorgon blir det först skola, som vanligt. sen blir det träning & därefter middag med laget på o'learys :) & helgen ser även ut att bli mycket bra. en toppen helg helt enkelt (y)

har ni haft en bra dag?
jag skriver kanske mer senare, det var iaf det jag hade att skriva om just nu.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0