skola & träning! :)

har ni ätit några semlor idag ? det är ju trots allt fettisdagen. själv kommer jag verkligen inte äta några, jag hatar mandelmassan som är i & jag har har aldrig riktigt tyckt om semlor. men vi får se vad det blir av det!

dagen började med skolan & vi hade sovmorgon även idag :) det tackar vi inte nej till! fick skjuts av pappa idag så det var verkligen skönt. vi startade vårat nya tema idag vilket jag inte tycker så mycket om, massa med fysik och NO och shit ''/ men jag hoppas på att det blir någonlunda kul iaf. sen hade vi mat & engelska och därefter hade vi profil där calle och jens visade förra årets 9or dansa och även dom själva :D riktigt roligt var det , med många skratt! på torsdag ska vi få göra en egen dans och sen redovisa den för klassen någon annan torsdag, det är därför det kallas dansdistans :)) fyfan vad roligt det kommer bli. aja, nu har jag precis ätit & varit ute med min bästaste kille ( hunden ) . ska snart byta om för träningen som börjar klockan kvart i 6. ikväll ska vi möta a-laget.

ha en bra tisdag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0