skolan!

yesbox, då var denna skoldagen avklarad, skönt! :) nu är det bara 4 dagar kvar innan det är helg igen, haha. dagen började med att klockan ringde halv 8, skönt att få lite sovmorgon iaf. sen var det dags för idrott direkt på morgonen & vi hade skridskor vilket var väldigt roligt. dessutom var det mycket roligt att träffa kompisarna igen, efter ett härligt lov :D sen var det dags för spanska & därefter mat , jätte god mat idag faktiskt! sen hade vi matte & innan dess träffade jag ceder och stannade lite för att prata med honom! :) go kille! aja, sen tillsist hade vi musik , på den lektionen kollade vi bara på film om typ mozart, sjukt drygt! sen slutade vi & jag tog bussen hem för att gå ut med hunden :))  nu sitter jag här & har precis ätit lite, senare ikväll blir det till att plugga spanska & matte, suck! men det är tyvärr sånt som måste göras. imorgon står skola & fotboll på schemat!

har ni haft en bra dag ?
kram


angelica'h


jag saknar min gullunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0