SM !

hejsvejs mina vänner :D dagen har bestått av fotboll. från klockan 9 till 7 på kvällen ;) så man kan lugnt säga att man är ganska så död nu. vi skulle spela SM i ronneby & mötte madesjö första matchen där vi tyvärr förlorade med 4-0. sen mötte vi falkenberg där vi vann med 2-1 :) sist men inte minst mötte vi LdB malmö som är grymt duktiga. det var den avgörande matchen, men tyvärr förlorade vi med 4-2 :( om vi hade vunnit hade vi gått vidare till falun i år igen. men det blev inte så, vi är nöjda iaf :) det stod 2-2 i ''finalen'' men sen gjorde dom 2 skitmål i slutet ''/ men det är bara att ta nya tag. när jag kom hem var jag helt död, jag hade grymt ont i halsen som jag har haft hela dagen & är dessutom förkyld, håller nog på att bli sjuk känner jag. ikväll blir det att kolla lite på melodifestivalen & därefter på one tree hill! :D det är bäst! imorgon blir det ingen träning för mig, är för sjuk för det. men det blir en riktigt lugn dag imorgon. nu ska jag kila :)

ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0