söndag - 090222

jahapp, då var detta lovet slut, usch vad tiden går snabbt, för snabbt faktiskt. jag hade gärna varit ledig ett tag till. aja, imorgon är det skola & jag orkar faktiskt inte med den, vi har en massa läxor nu plus att alla nationella väntar. det gör det bara värre & just nu vill jag bara ha sommarlov! det vill väl alla ? :) dagen ser ut att bli väldigt lugn, sov till halv 11 idag vilket är mycket sköönt! :D klockan 3 ska jag kolla på fotboll med pappsen & sen gäller det att plugga järnet på svenska skiten. vi får hoppas på att det blir bra tillslut. linda kanske kommer till mig en stund också, hon är nu hemma från fjällen & jag har saknat henne en massa! nu ska jag laga lite mat till mig själv & sen hoppa in i duschen (y) hoppas ni har haft ett jätte bra sportlov, det har iaf jag haft! :)


jag & vickan :D den bjuder vi på! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0