sportlovet drar mot sitt slut..

hejhopp negersnopp! :) då var det fredag igen & vickan är fortfarande hos mig! :D jag ska berätta lite om vad vi gjorde igår. det började med att vi steg upp runt klockan 10 & då var inte jag lite trött, för vickan hade hållt mig vaken hela jävla natten. hon pratade i somnen, fick ryck, snarkade & puttade ut mig från sängen så tillslut låg jag på golvet. hahahhaa. sen bestämde vi oss för att åka in till staden. där shoppades det loss riktigt ordentligt! :) flera timmar i provrummen och en massa köp. plus att vi åt en stor varsin pizza på maestro innan vi gick upp till min mormor & morfar! ;D sen var det dags för oss att gå på bio. då såg vi i taket lyser stjärnorna! :) mycket bra film & man hörde hela salongen stor lipa. när vi hade kommit hem låg vi mest & glodde på tv & smsade för en jävla massa pengar. i onsdags när hon kom blev vi lite galna och filmade en massa roliga filmer plus att vi tog en massa sjuka kort. idag åkte vi till badhuset & bubblade i poolen där det även var några psykgubbar som glodde på oss hela jävla tiden. ikväll ska vi åka till öland men innan dess blir det träning för hela slanten! :D:D det har varit 3 riktigt bra dagar med tönt 2 som jag numera kalla vickan! ;D

hoppas ni får en fortsatt bra dag!
/ angelica & vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0