träning..

yes :) nu sitter jag här & är bara väldigt glad, livet är bara bäst! :D:D ikväll har jag tränat & då blandade vi lite med a-laget så jag & lovisa fick spela med a-laget vilket var mycket roligt. det är annorlunda & det är alltid roligt att testa på lite högre tempo. sen när jag kom hem var jag väldigt trött, så jag somnade i soffan i någon timma eller något. sen väcktes jag av mamma & då var maten klar. sen satte jag mig för att göra klart spanskan, skönt att få den gjord! imorgon ska bella & jag redovisa den, vi får hoppas på att den blir bra :)) nu hade jag tänkt att gå & lägga mig, jag är verkligen sjukt trött. imorgon blir det skola & dans, sen kommer kanske linda på kvällen! :D:D det lär bli en mycket lyckad dag! & på torsdag börjar vi med våran dansdistans i skolan. aja, nu ska jag kila, jag skriver mer imorgon.

ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0