vårt vinterland!

har precis kollat på let's dance & det är faktiskt ganska roligt ibland :) fast det är inte precis mitt favoritprogram, men det duger. kvällen blev mycket mysig med familjen & tacos till middag :D det är inget man tackar nej till precis. imorgon ska jag inte göra något speciellt, vi får se vad som dyker upp. det är en massa snö & det är alltid mysigt även om jag vill ha sommar. nu är det äntligen sportlov, men eftersom jag har varit sjuk hela veckan har jag redan haft en vecka sportlov, eller nej. man kan kalla det sjuklov, ellerhur? ;D sportlovet ser ut att bli ett mycket lyckat lov. vickan kommer förmodligen hit ett par dagar & sen ska jag bara spela fotboll, umgås med vänner. det vanliga! nu ska jag kila & hämta lite godis, mums (y)

ha en bra helg & ett bra lov! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0