we belong together!

hejhopp ! :D då var det måndag igen, det är riktigt läskigt vad tiden går fort. som sagt är måndagar alltid lika sega & tråkiga. men jag klarade mig igenom dagen utan några större problem ;) det började med en fruktansvärd morgon, jag försov mig, hittade inte mina saker & var jätte nära på att missa bussen, dagen kunde inte ha börjat värre ? sen när jag väl kommit till skolan hade vi idrott & det fick bli handboll idag som annie & fredrika höll i, mycket bra jobbat tjejer ! sen var det spanska & matte & tillsist hade vi musik :) sen åkte jag hem runt halv 4. när jag kom hem slängde jag mig i soffan brevid min käre far & bror & somnade som en stock. när jag vaknade gjorde jag lite mat till mig själv & satte mig här vi datorn . ikväll ska jag förmodligen möta min pappa i tv-spel , alltid lika roligt :D bara det att han är rättså dålig så man är ganska så överlägsen ;) hoppas ni har haft en bra måndag.

pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0