dålig uppdatering!

hejsvejs :) jag vet att jag inte har skrivit på länge, inte sen i torsdags. men jag har inte hunnit & jag har dessutom inte varit på humör för det, har varit nere dom senaste dagarna. aja, nu ska det förbättras :) igår (fredags) var det skola som vanligt och dagen rullade på . det är verkligen super skönt med fredagar, inga viktiga lektioner & bara en hel soft dag ! =D efter skolan åkte jag hem för att äta lite & sen byta om till träningskläder. sen vid 4 var det träning, vi skulle egentligen mött KAIF men det blev aldrig så, istället blev det en helt vanlig träning med spel & allt ;D det blev lyckat & roligt det med. sen åkte jag hem för att duscha & bara ha en allmänt mysig fredagskväll med film & gooodis! :D idag vaknade jag runt 10 & då började jag med att räkna lite matte eftersom att jag ska ha prov på måndag ''/ aja, sen hängde jag med pappa till sjukhuset för att hälsa på min kära farmor. hoppas du blir bättre snart ! nu har jag precis kommit hem därifrån :)
jag skriver mer senare (y)

pusssiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0