flexibel..

yes, nu sitter jag här & vaknade ungefär vid halv 10 idag :D skönt med sovmorgon faktiskt , det behövde jag ;D igår kväll satt jag & pratade med linda tills klockan 11 typ. hon var på fest & var helt galen ;) hahaha. fast min linda är alltid en dåre ;D aja. nu har jag precis blivit klar med distansen vilket är otroligt skönt . en helt ledig dag framför sig & det bästa är att det är fredag imogon, wihoo! :D helgen ser ut att bli mycket bra & jag får hoppas att min förkylning försvinner snart med. nu ropar pappa på mig att maten är färdig så nu måste jag kila :) jag får ringa gustav senare idag med för att se hur han mår, stackaren är sjuk! fast det dumma är att han svarar aldrig =p jaja, det får vi hoppas på att han gör idag :)

jag bloggar med senare.  / pussssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0