fredag & äntligen helg!

jag säger bara UNDERBART ! det är fredag mina vänner :) & det betyder att man har en hel helg framför sig, fyfan vad skönt . känner verkligen att det har varit jobbigt med skolan och allt, men nu är det över, eller ja, det mesta iaf ;) idag var det skola & verkligen en helt otroligt rolig dag, träffade äntligen mina älsklingar annie & felicia, sjukt saknade ! sen gav vi felicia hennes presenter eftersom att hon har fyllt år :) hon blev glad :D aja, sen var det som vanligt nästan . vi fick vårat nya schema & jag är hel nöjd . sen fick vi även våra terminsbetyg, yäääy, väldigt nöjd med det också :) sen hämtade min pappa mig & jag åkte hem för att göra mig iordning till träningen. träningen var rolig men fete jobbig . shit, vi körde grodhopp i klockan och jag klarar verkligen inte av det, efteråt sög det något fruktansvärt i benen och jag fick även kramp i vaderna! alla sprang runt som några fåniga ankor efter det ;) det var så dåligt att det blev roligt, det slutade med att alla låg på golvet :) jag måste även säga tack till frida som hjälper micke nu med träningarna när hon är skadad , så ett stort tack till dig :) ! nu hade jag tänkt att äta lite för att få lite ny energi ;D ha det bra !

kram / angiii


Kommentarer
Postat av: Frida

ingen fara alls :) ställer upp för laget ju, känner att ni behöver puschas på ;)

2009-01-16 @ 19:05:07
URL: http://dalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0