fredag ! :D

yess, äntligen fredag :D jag bara ääälskar helg! dagen bestod iaf av skola, den var riktig rolig idag, kajsa & hanna & jag är bara bäst på att dansa ;D fyfan vad roligt det var. lektionerna var mindre roliga men dagen rullade på bra. sen bestämde vi lite om ''klassfest'' och sånt, får se hur det blir nu med det :) sen var det dags för träning idag med. DM IMORGON ! Nu måste vi fan ladda brudar , vi ska ta hem detta ! ;D iaf,  igår var det distans, jag bestämde för att göra den i skolan, för jag får den aldrig gjord om jag sitter hemma. aja, när jag kom dit träffade jag gutte, härlig prick han :) det fanns ingen dator till mig då , så jag fick vänta lite. klockan 10 kom även johanna och höll mig sällskap. Då hittade vi två datorer. sen när klockan var 2 åkte jag & johanna hem till henne där vi åt pannkakor & sen åkte vi till hennes pappa för att hämta pulka , sen var det bara att gasa och köra , MOT SKIDBACKEN! :D det var riktigt roligt att äntligen få åka pulka, det har inte jag gjort på väldigt länge. sen efter det bestämde vi oss för att gå in och dricka lite varmt te & varma oss, det var iskallt ute. sen hittade vi tjejspelet så vi satte oss för att spela det , alltid lika roligt :D sen gick vi och mötte gustav & så gick vi en runda tills klockan blev kvart i 9, då hämtade min mamma mig! :D nej, nu hade jag tänkt att kolla på film, sen ska jag äta & gå och lägga mig tidigt, eftersom imorgon blir det en ganska tidig morgon, ska till bräkne-hoby för att spela fotboll :) lääängtar ! aja nu ska jag inte babbla mer ;) ha det bra.


kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0