just be yourself !

hejsanhoppsan lillebror ;D haha. hoppas allt är bra med er. min dag har varit bra såhär långt , eller ja hyfsat iaf. dagen började med tema, sen blev det mat & faktiskt väldigt gott idag :D sen väntade spanskaprovet & det var verkligen det svåraste provet jag någonsin har gjort. shit ! ''/ skönt att fått det gjort nu iaf , sen var det dags för matte där vi hade genomgång & lite sånt . sen tillsist blev det idrott :) där hade vi badminton , vi körde rundbadminton som vi alltid brukar göra ! tjejerna mot killarna & fyfan vilken otrolig klass vi är . det kan inte gå en ända sekund förrens vi börjar bråka med varandra, alla har sådan vinnarskalle & är dåliga förlorare , det är de man kommer sakna med 9c när man slutar 9an :( men vi har alltid lika roligt med varann . sen när jag kom hem mådde jag inte så värst bra men det blev bättre sen när man åkte in till stan för att träffa bästaste malin, vi gick till red light & delade på en pizza, mums vad gott ! :D sen gick vi ner till dansen , det är alltid lika roligt =D nu kom jag nästan precis hem därifrån & ska snart sätta mig framför tv:en hade jag tänkt.

hoppas ni har haft en bra dag? ;D
pusssiii / angiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0