lördag & ont i hela kroppen

hej på er :) då var det lördag & man bara njuter när det äntligen är helg . det gäller att ta vara på precis all tid man får tillsammans med sina nära & kära , en dag finns dom inte hos en ! aja, jag börjar att må lite bättre, fyfan för denna veckan, men nu börjar det att vända & jag börjar bli lite gladare . men jag kommer nog aldrig bli riktigt glad igen känns det som :( men jag ska försöka & nu ska jag bara tänka posetivt och framåt !

igår: igår var det skola & den var ganska rolig fakiskt, bara lite lååångtråkig men man överlevde . efter den hämtade min kära pappa mig & det var bara hem & hämta väskan & sen ut igen för att åka till rosenholm igen för att hämta lovisa & hennes mamma :) dom åkte med oss till osby där vi skulle spela cup mot dom som var 2 år äldre än oss, alltså var dom 18 år. det gick mycket bättre än vad jag hade trott. det slutade med en silvermedalj för våran del :) & jag är riktigt nöjd. jag har nog nästan aldrig spelat så bra som jag gjorde igår kändes det som :) jag känner själv att jag blir bättre & bättre, men det tycker kanske inte dom andra. sen kom vi hem vid halv 1 kanske & då somnade jag pangbom. det var min fredag & den blev riktigt lyckad dessutom :D

idag: idag vaknade jag vid halv 12 , härligt att sova så länge :D det kände jag att jag behövde. jag började med att städa undan lite på mitt rum, det ser ut som en naturkatastrof! sen åt jag & satte mig framför datorn för att kolla in andras bloggar & lite sånt :) jag får se vad som händer idag, ska förmodligen hälsa på min farmor & sen blir det en riktigt myskväll hemma :D imorgon ska pappa & jag till kusinerna & kolla på fotboll , beckham spelar ju såklart , det är inget man vill missa precis ;D det ska bli riktigt roligt det med. denna helgen ser ut att bli mycket lyckad !

ha det bääst :D / angeliicaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0