måndag & skola

tjena :) idag var det skola, som alla andra måndagar. det började självklart att man försov sig och missade bussen, det är så typiskt mig ^^ aja , som tur var så fick jag skjuts av mammi, alltid lika snäll :) dagen började med att vi hade engelska, där vi fick ett nationellt prov som vi fick öva på, det gick faktiskt bra, det var ganska lätt :D sen hade vi matte & det är helt sjukt vad vi saknar johanna, kom tillbaka snart ! =P sen var det dags för idrott, och idag hade vi handboll. vi körde tjejerna mot killarna för skojs skull , vi tjejer var faktiskt inte så dåliga som vi trodde att vi skulle vara ;D jag stod i mål, och räddade faktiskt ganska många skott, men som sagt, jag är ingen handbollsmålvakt egentligen, så det kom även ett par stycken mål i baken på mig ;) sen var det mat, fyfan vad äckligt det var, jag åt ingenting, eller jo faktiskt ett knäckebröd . sen hade vi kontaktgrupp & där fortsatte vi med våra tävlingar. sen till sist hade vi spanska där vi inte gjorde alls mycket, så när den lektionen var slut stannade jag kvar i skolan, det var tänkt att skriva lite om konflikterna men det gick inte så värst bra , jag gjorde en massa annat roligt istället :) sen åkte jag hem ungefär vid halv 5, när jag kom hem satte jag mig vid datorn och skrev klart ännu mer konflikter, nu har jag bara 3 kvar (y) stolt ! nu när jag är klar blir det att softa hela kvällen . hoppas att ni har haft en bra dag , det har iaf jag haft :D


jag bjuder på denna / pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0