måndag

hej everybody! :D måndag igen , och det är läskigt vad tiden går fort, helgerna bara rinner iväg. jaja, förlåt att jag inte skrivit sen nu men anledning till varför hade jag tänkt att skriva om precis nu ;) dagen började med att jag steg upp klockan halv 7 & det är alltid lika segt . sen åkte jag till skolan och gjorde mitt so läxförhör, det gick faktiskt bra :) därefter gick man upp till idrottshallen med simon, gutte & johanna. klasserna hade nummerboll & själv låg man på mattan med simon & fredrick och kollade när tyvärr D klassen vann =p typiskt. sen var det dags för spanska & usch man blir bara mer och mer nervös inför nationella proven i spanskan. sen var det lunch & det är alltid lika äckligt, hatar fisk! matte stod därefter på schemat & då var det dags för prov, jag kommer verkligen få IG , det gick super dåligt. sen kom rickard med världens sämsta kommentar till mig idag : angelica , du tappade någonting? då undrade jag vadå? då kom han med världens sämsta svar: farten ;) hahahahhaha. sen när matten var över var det dags för musik & det var inte allt för roligt, vi pratade om en massa gamla gubbar som levde längre bak i tiden. sen stannade jag kvar i skolan lite med samuel, olivia i min klass, rickard och även några till :) det var mycket roligt, samuel och jag hade lite tävlingar genom korridorren och rickard och jag hade också lite roligt, eller hur ? POLIS POLIS POTATIS GRIS! :D:D aja, sen kom äntligen putte som vi väntat på & då tog vi bussen hem. när jag väl var hemma så bestämde jag mig för att åka med pappa & hälsa på min kära farmor som tyvärr ligger på sjukhuset :/ krya på dig nu! ja & jag kom precis hem därifrån, nu hade jag tänkt att få i mig något i magen, är super hungrig :) & sen ringer kanske gustav, inte för jag tror att han kommer göra det, men man kan ju alltid hoppas ;) ha en bra kväll .

pussssss & kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0