myskväll ! (y)

hejsvejs - nu börjar jag bli lite mer duktig på att blogga igen ;D yääy! efter jag hade slappat ett bra tag på dagen, genom att dricka lite te och  plugga lite med spanskan och lite med so:n så bestämde jag mig för att gå ut och gå en lång promenad, gick ut med hunden & mamma&pappa . det var verkligen hur mysigt som helst, med massa av snö ! (y) när vi kom tillbaka efter att ha gått 1 timme så tog jag en kopp varm choklad och satte mig ner för att varma mig, hela jag var till is . sen blev jag sugen på att kolla på film, så då gjorde jag det. jag laddade ner stomp the yard, fyfan vad bra den var, helt sjukt! :) den är verkligen sevärd. nu hade jag tänkt att ta något att äta till kvällsmat , och sedan hoppa i sängen, är verkligen helt sjukt trött. det tar på krafterna när man är ute och går. jaja, nog av mig! ;D

pusss / angelica ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0