söndag..

hejsansvejsan :) idag är det söndag & jag fattar inte riktigt hur helgen kan gå så jävla snabbt , det är läskigt :S idag vaknade jag runt 10 som jag även gjorde igår, det är konstigt att jag inte sover längre, för jag är absolut inte en morgon pigga människa & jag sover gärna så länge jag kan . idag har jag bara tagit det lugnt, kollat på goal 2 , den filmen är alltid lika bäst :) jag kan som sagt inte gå idag efter träningen i fredags . det är hemskt & det gör jävulskt ont. så förmodligen kan inte jag träna ikväll, det återstår att se längre fram på dagen , haha =p annars har jag bara pluggat idag, en massa matte & en massa so. det är sånt som måste göras så det är lika bra att få det gjort (: nu hade jag tänkt att ta mig något att äta, det är angelica vi pratar om som alltid är hungrig ;) eller ja, nästan ! hahaha. vi hörs senare ikväll :)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0