söndag ! ;D

jag är ledsen att jag inte skrivit på länge, det är egentligen meningen att man ska skriva varje dag, men jag orkar verkligen aldrig det. aja, nu får jag ta mig i kragen och skärpa till mig när det gäller detta ! ;D detta ska jag kunna fixa. Igår gjorde jag inte mycket förutom att jag fick min nya kamera & att vi åkte in och hälsade på mormor&morfar. Om inte jag hade varit skadad i foten nu så skulle jag varit med på vinterlägret med blekingelaget från fredag till lördag. Men eftersom jag var skadad så sket det sig ''/ aja, det kommer väl fler chanser! :D annars så är jag väldigt träningssugen, jag har inte tränat på en vecka typ, och det kittlar i benen redan nu ! imorgon blir det träning och jag hoppas att det är bra i foten . för på lördag är det dm med 92:orna :)) det vill man verkligen inte missa! jahapp , nu sitter jag här & pluggar järnet, vill bli klar med so:n nu innan skolan börjar, för sen har vi spanska prov med . man får  planera lite, så man inte gör allting i sista sekund ;) för det brukar jag vara bra på, hihi.

idag ska jag nog mest ta dt lugnt, det är bara 3 dagar kvar tills skolan börjar igen ! uscha ;D man får ta vara på den tiden som är kvar helt enkelt . jag glömde förresten säga att det har äntligen kommit snö , igår! :D när man vaknade & fick se att det snöade blev man jätte glad, det är detta vi har väntat på, det är alltid mysigt med snö! nu ska jag sätta mig i soffan & titta på spiderman 3, helt sjukt bra film.

kram  / angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0