söndag & träning

hej kära vänner :) då är det redan söndag, man hinner fan inte ens blicka förrens helgen är över, det går ruskigt fort. jag vaknade ungefär vid 10 idag igen. jag som alltid annars brukar sova länge, men inte idag inte. jag gick upp & åt frukost, det fick bli flingor som jag äter typ hela tiden . sen började jag att plugga matte, det är ett måste även om det är fruktansvärt tråkigt och jobbigt . denna veckan blir inte rolig i skolan, jo kompisar och annat är alltid roligt , men inte om man tänker allt plugg & shit ! det är sånt man får stå ut med helt enkelt, det är 9an nu & då får man ge allt , right ? (y) idag skulle jag åkt till kusinerna för att kolla på fotboll & beckham , men eftersom att anders har fått influensan så gick tyvärr inte det :/ menmen, det kommer fler tillfällen. ikväll blir det träningsmatch mot Trion IF & det ska bli väldigt roligt . det är det ända jag ser framimot idag ! ha en fortsatt bra söndag allihopa.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0