suck..

yes, idag var det en ny skoldag & jag säger bara skit med denna dagen ! usch jag har aldrig varit med om en sådan tråkig dag, jag mådde inte heller så bra :/ men jag överlevde iaf. vi hade tema spanska matte och  idrott idag . sen kom jag hem ungefär vid halv 4 & när jag kom hem fick jag därimot en energikick för att det är dans ikväll :D hoppas den piggar upp mig lite ! nu har jag precis ätit lite & snart ska lägga mig & läsa i boken vi håller på med i skolan nu, ett öga rött heter den & i den filmen pratar dom typ blattesvenska vilket är lite roligt ;) aja, hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft . om det finns någon som kan pigga upp mig lite så vore det toppen ;D

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0