tillbaka till verkligheten...

jahapp, då var man tillbaka till skolan & det verkliga livet . skolan idag var väl hyfsat okej :) dagen började med att väckarklockan ringde, hatar det. och särskilt idag , jag trodde seriöst att det var jullov fortfarande. det var iaf riktigt segt att stiga upp imorse. sen rullade dagen på , vi hade tema, nu ska vi skriva ytliggare 6 st konflikter på 2 veckor :o efter temat väntade spanskan, och eftersom att spanskaläraren inte var där idag så fick vi ha ola, som inte kan någon spanska alls. men det gick bra ändå ;D sen var det äntligen maaat, jag är alltid extra hungrig på onsdagar, vet inte varför ;) det var spagetti och köttfärssås, mycket gott ! därefter hade vi matte & jag var faktiskt dukitg och räknade 10 tal (y) efter det skulle vi egentligen haft handboll men eftersom att hallen var upptagen av annat så vi blev tvingade till att ut och gå, det var mysigt men kallt. sen tog jag bussen hem & nu sitter jag här & värmer mig, det är riktigt kallt ute. hade faktiskt tänkt att kolla på a cinderella story nu , tycker den är såååå bra :D men jag skriver mer senare.

pusssshej så länge (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0