tisdag & ingen träning!

hej allihopa :) idag var det skola, inte så värst ovanligt i och försig. men dagen började med att man gick upp vid halv 8, vi hade sovmorgon :D när man kom till skolan hade vi tema, det hade vi hela dagen idag förutom profiltiden, aja, jag blev faktiskt klar med alla mina konflikter idag, och världskartan, är riktigt stolt ! :D känner mig så fri nu när jag har det gjort . på profiltiden fick vi en föreläsning om ledarskap eftersom att vi själva ska hålla i en idrottslektion var för hela klassen, det kommer bli roligt och se vad alla väljer ;D sen stannade jag kvar i skolan ett tag för att göra klart lite på konflikterna, efter det var det tänkt att jag skulle vänta tills träningen började, men jag åkte hem, för jag kände mig jätte förkyld och jag frös galet mycket, så jag bestämde mig för att hoppa träningen idag, var inte heller precis sugen på att träna. sen när jag kom hem satte jag mig i mycket varma kläder och drack varmt te , även om jag nu inte tycker te är så gott så är det iaf varmt! :) nu hade jag tänkt att lyssna lite på musik och försöka lära mig lite mer om nya msn . ha det bra ! (y)

 

puss & kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0